HenrikBlichfeldt Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Bestemte meg i april for å kjøpe en nyere bil isteden for å reparere min gamle e36 hele tiden. Endte opp med en e46 320d 2001mod. Bilen hadde rullet ca 187 000 km da jeg kjøpte den. Serviceheftet var fulgt til punkt og prikke. Utstyr; JOM coilovers Regnsensor Ryggesensor (funker ikke) Sportsskinn Xenon i nærlys og angeleyes i park 17" m6-felger og sikkert mer som jeg ikke kommer på i farten. Legger ut noen bilder fra salgsannonsen og noen jeg tok slik den var da jeg kjøpte den. e46en og min gamle e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikBlichfeldt Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Bilen hadde noen små rustflekker på bagasjeluken så den er nå lakket oppigjen på verksted. Den har også litt overflaterust i hjulbuer og litt steinsprut på panser. Noen som har noen triks for å fikse steinspruten uten å måtte lakke oppatt hele panseret? Men som også gir brukbart resultat? Har også søkt på Ebay etter ryggesensorer. Der har de hele sett for ca 20 - 50$, men det virker jæævlig billig. Er dette noe å satse på? Bilen stuket også feil vei, men siden der sto justerbart på den fra før så trodde jeg at det skulle vere enkelt og greit og justere dette. Men senkesettet var så skittent og rusta at det ikke var mulig å justere på det, uansett hva jeg gjorde. Så jeg endte opp med å kjøpe nytt justerbart og endte opp med SuperSport Black Evolution. Så nå er høgden slik jeg vil ha den. Er passe fornøyd med settet. Er ikke mye jeg har gjort ellers på bilen. Skiftet girkule, kjøpt meg koppholdere i midtkonsollen, nye baklykter (de som sitter på luken), nye emblemer og pleiet skinnsetene litt. Hvor får jeg kjøpt emblemet til motorrommet? Fant ikke noe på KOED eller GS.. Skal også ha nye felger. Vurderer desse . Er 18 tommere. Er det stort nok, eller burde jeg satse 19"? Ellers vurderer jeg M-fanger. Noen mer jeg burde satse på? Noen innspill? Legger med noen bilder for hvordan bilen ser ut per dags dato. Koppholdere i midtkonsollen. SuperSport Black Evolution Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå