Jump to content

Recommended Posts

Posted

ESS550 kitet mitt blir demontert tidlig neste uke av ESS å blir sjekket at alt er på stell, å kan da eventuelt selges for bud over 40, men viss ikke blir det fortløpende montert på ny bil.

Må si jeg er knallfornøyd med dette kitet, å bilen fungerer like bra som originalt men relativt mye råere! =D

Kitet ble montert ca. 03.11.2011 og gått 17000km uten no problemer.

Et år igjen på garantien.

Har kjørt ifra diverse nyere grombiler med dette på ;D

Ta kontakt på 92471575 så fort som mulig om dere er innteresert

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...