Sturmtiger Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Hei. Jeg har en E36 91" sedan 325i modell som lekker bremseveske ett eller et annet sted under venstre passasjersete, rett hvesidenav eller over bensintanken. Jeg har ikke mulighet til å låne en løftebukk, og har ikke mer bremseveske til å finne ut av hvor det lekker mer spesifikt. Håper på at dere kan hjelpe meg, youtube video under: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Litt vanskelig å se,men stor mulighet at et bremserør har rustet i stykker. Det går et bremserør under bilen,også opp ved mitten av bensin tanken (under baksete) som da går til et T stykke som derfra går bremserør på hver side til en bremse slange på hvert bak hjul. Beste er å få jekket bilen opp (HUSK) legg noe under,så kryper du under med noe lys,så finner du nok feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Litt vanskelig å se,men stor mulighet at et bremserør har rustet i stykker. Det går et bremserør under bilen,også opp ved mitten av bensin tanken (under baksete) som da går til et T stykke som derfra går bremserør på hver side til en bremse slange på hvert bak hjul.Beste er å få jekket bilen opp (HUSK) legg noe under,så kryper du under med noe lys,så finner du nok feilen. Kanskje litt knotete forklart,men da har du en peke pinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Hei. Takk for svar, jeg skal ta en kikk under der du mente der var noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå