snorrebmw Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Hei.. Ønsker å kjøpe: - M3 skjørter og bakfanger. Org. - bøtte stoler. Ikke hullete.. - ratt m/ boss - sort taktrekk. - kompl. Sett med org. Orange lykter.. - speil.. - OE vinge/ hekk spoiler.. El.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Sort taktrekk med eller uten luke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Sort taktrekk med eller uten luke? Spiller ingen rolle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Jeg har uten luke:) komplett med solskjermer o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Hva må du ha for det da.. Stod et på finn. Men det ble solgt rett forran nesa mi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 1200? Tror jeg har sorte dørpalninger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Flott. Er det dørpakninger du mente.. Kom inn en l der. Trenger noen små ting til. Du har kanskje litt liggende..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 1200? Tror jeg har sorte dørpalninger også Du har vel ikke tilfeldig vis speil også.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Er ifra en h.styrt så speila er ikke brukernes uansett. De har jeg gitt bort:p dørpakkninger jeg mente ja. Har ikke så mye mere da det meste er solgt. Mulig jeg har originale baklykter med Orange blink. Skal sjekke når jeg kommer hjem i ettermiddag. Har også en bra Bakluke med motorsport vinge m/bremselys om det er den du trenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Er ifra en h.styrt så speila er ikke brukernes uansett. De har jeg gitt bort:p dørpakkninger jeg mente ja. Har ikke så mye mere da det meste er solgt. Mulig jeg har originale baklykter med Orange blink. Skal sjekke når jeg kommer hjem i ettermiddag.Har også en bra Bakluke med motorsport vinge m/bremselys om det er den du trenger:) Flott. Ikke noe stress. Men pakninger og Taktrekk er ok. Ikke den med lys jeg mener trur jeg.. Denne jeg mener er dobbel.. Gt. Vinge eller hva den heter.. Denne. http://www.vacmotorsports.com/catalog/v ... t-wing.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Har fk bøttestoler, m3 bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Har fk bøttestoler, m3 bakfanger Mulighet til å sende meg et bilde og litt info om stolene.? Vekt..? snorrefollaug@msn.com Eller har du en link..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Har kanskje ratt og boss til deg om du er int. Ta kontakt på PM dersom du ikke har skaffet deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Takk til alle jeg har fått respons av. Sender alle an PM i kveld. alle delene var/er av interesse.. Snorre.. 92051229 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå