Gå til innhold

Hva mener dere min e39 er verd?

Hanspolden
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å bytte bilen min i en M5.

Hva mener dere min e39 520i 1998 mod som har gått 306 000 er verd? bilen har nyoverhalt motor, og har gått 6000 etterpå. Bilen er helt rustfri, med justerbart senkesett, M5 front, 17" BBS RS740 med nye dekk, spesialsydd M-tech skinninteriør, effektanlegg og nye baklykter.

kgov02sdxe3lqciutheb.jpg

l0i0wfimv38s5lqilqqp.jpg

zgcfbab635ggyhu5su1g.jpg

6mo0e9k2e20y08wkjmbm.jpg

tdsvuflwy1x3zz5rdjmg.jpg

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/hjsnh5eihe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det interiøret trekker prisen noe nedover, med mindre man finner spesielt interesserte kjøpere. Da de fleste kjøpere ser mer på km-stand enn bilens reelle tilstand vil nok dette også være et minus. Om du får 50' tror jeg du skal være veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil er ofte verdt det en kjøper vil gi...I utg.pkt. så er dette en gammel bil. (og ikke noe galt i det) men det er vel det første en kjøper vil tenke. At den er strøken må jo han finne ut av. Uansett finnes det begrensinger på hva en kan få for en bil..samme hvilken årsmodell og km.stand. Selger vil ha mest mulig , og kjøper vil betale minst mulig...så må begge parter få lov til å drømme sine drømmer.

Ser sikkert selv at du har lagt ut mye...og de pengene får du neppe igjen. Det er "slitet" med en 96 mod..og med andre årsmodeller egentlig.

Du må bare selge...så vil markedet bestemme litt for deg. Sånn er det bare.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil er ofte verdt det en kjøper vil gi...I utg.pkt. så er dette en gammel bil. (og ikke noe galt i det) men det er vel det første en kjøper vil tenke. At den er strøken må jo han finne ut av. Uansett finnes det begrensinger på hva en kan få for en bil..samme hvilken årsmodell og km.stand. Selger vil ha mest mulig , og kjøper vil betale minst mulig...så må begge parter få lov til å drømme sine drømmer.

Ser sikkert selv at du har lagt ut mye...og de pengene får du neppe igjen. Det er "slitet" med en 96 mod..og med andre årsmodeller egentlig.

Du må bare selge...så vil markedet bestemme litt for deg. Sånn er det bare.

Lykke til.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte nettopp en kostemala sort matt 520 touring 97 mod for 30 lapper, så tør påstå at om du venter på den rette, så går din for over 50 lapper. Men da er vel den aktuelle m5'n long gone muligens.

Bilen min var i teknisk god stand og mer eller mindre rustfri og hadde under 200 000 km på telleren, men dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...