dagii Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hei! Har noen spørsmål angående senking. skal kjøpe nye felger nå, (245-40.r18) å da vil jeg senke bilen min litt. skulle hatt tak i ett billig å bra justerbart. Noen som vet om det fra parts and retards er bra? http://www.partsandretards.no/senkesett ... -evolution tenkte litt på dette. Eller så er jeg åpen for forslag!! : ) Takk for hjelpen på forhånd! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 har det jeg, syns det er helt greit til den prisen si att du er bimmers medlem når du bestiller så får du 10% rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Okey, Tusen takk : ) men ser det står noe om med eller uten EDC på noen nettsider. Noen som har peiling på hva det betyr? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 det er nivåregulering, hvis du har touring f.eks så løfter den seg ved mye last og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Da har nok ikke jeg det xD men mere enn det fra parts and retards som funker? rb-tuning f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Bare hold deg unna TA Technix settet deres, for det har både jeg og en kollega dårlig erfaring med, mitt har nå gått ca 18.000km og er helt defekt, og kollegaen min kjøpte annet etter kun 6.000km for da rasla og skrangla det og demperene var ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Okey, nei, jeg regne med detta ta greiene var for billig til å være justerbart. Sett litt mere på Spax nå, eller supersport da. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå