dagii Posted September 3, 2012 Posted September 3, 2012 Hei! Har noen spørsmål angående senking. skal kjøpe nye felger nå, (245-40.r18) å da vil jeg senke bilen min litt. skulle hatt tak i ett billig å bra justerbart. Noen som vet om det fra parts and retards er bra? http://www.partsandretards.no/senkesett ... -evolution tenkte litt på dette. Eller så er jeg åpen for forslag!! : ) Takk for hjelpen på forhånd! : )
Spankus Posted September 3, 2012 Posted September 3, 2012 har det jeg, syns det er helt greit til den prisen si att du er bimmers medlem når du bestiller så får du 10% rabatt
dagii Posted September 3, 2012 Author Posted September 3, 2012 Okey, Tusen takk : ) men ser det står noe om med eller uten EDC på noen nettsider. Noen som har peiling på hva det betyr? : )
Spankus Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 det er nivåregulering, hvis du har touring f.eks så løfter den seg ved mye last og slikt.
dagii Posted September 4, 2012 Author Posted September 4, 2012 Da har nok ikke jeg det xD men mere enn det fra parts and retards som funker? rb-tuning f.eks?
Bimmerfører Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Bare hold deg unna TA Technix settet deres, for det har både jeg og en kollega dårlig erfaring med, mitt har nå gått ca 18.000km og er helt defekt, og kollegaen min kjøpte annet etter kun 6.000km for da rasla og skrangla det og demperene var ferdig.
dagii Posted December 18, 2012 Author Posted December 18, 2012 Okey, nei, jeg regne med detta ta greiene var for billig til å være justerbart. Sett litt mere på Spax nå, eller supersport da. : )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now