Knuiser87 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hei! Oppdaget til min store skrekk at en ledning i motoren har røket (var teipet av forrige eier, og hadde separate tre ledninger). Jeg trodde først denne gikk til luftmengdemåleren, men denne står visst nærmere luftfilteret (K&N filter). Den aktuelle ledningen er like ved siden av motoren. Fant et bilde av samme motor, og har merket hvilken ledning jeg snakker om: Bilen er en 95-mod 328i. Det som er rart at jeg merker ingen forskjell på bilen, motoren går akkurat som den skal, ingen ulyder osv. Den kan altså ha vært slik lenge. Hvilken funksjon har denne? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuiser87 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Ingen? :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Cruisecontrolen det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuiser87 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Cruisecontrollen faktisk? jeg har ikke det på bilen så vidt jeg vet Kan ikke ha noe med ESP'en å gjøre? Den har vært defekt helt siden jeg kjøpte den, litt pinlig om den ledningen var grunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Helt riktig. Den styrer antispinn og cruise hvis du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuiser87 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Jøss! hadde vært artig å fått tilbake ESP'en bare ved å lodde sammen tre ledninger Er det noe spesielt jeg bør tenke på? (Koble ut batteriet osv.?) Takker for svar forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå