bakke Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hei! da har jeg kjøpt meg nokk en bimmer, da jeg kjøpte den var den et lite prosjekt. feil for å få den eu godkjent var en abs sensor og bytting av bremserør bak. dette er ordnet og bilen står idag med skilter, ja den STÅR.. klarte og rase motoren lørdags kveld.. så er på utkikk etter motor! ca slik så den ut når jeg kjøpte den: hva skal man si, what goes up must come down? montering av coilovers. bilen ble passe lav bilen fikk seg tåkelys interiøret på bilen er strøkent, men laget i feil stoff og farge... så det skal byttes ettervært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Var du på Lånke på lørdag? Mener jeg så den bilen oppå plassen der. Lookin' good! Skulle hatt deg felger som ikke er sorte da. Ser jo ut som stålfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 var på lånke ja takk takk! jepp, har andre felger, hadde de bak før montering av coilovers, men da jeg skulle montere de fram, tok de borti støtdemperen... så skal kjøpe meg spacere til de så måtte tjuvlåne felgene fra e36`n min, men den ble fornøyd med bytte av felg! :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 noen som har bra peiling angående startsperre på denne? har fått tak i ny motor nå, en m50b25, blir det et rent H med tanke på startsperre osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 bruk m52 motren sine følere osv, samt orginal hjernen som hører til bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 okei får da bilen rett mengde bensin osv? med hjerne fra 2.0? eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 den har jeg sett når jeg har vært på steinkjer, jævla rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Heftig med 95s.. gleder meg til å se flere bilder av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 hehe, var ikke lange tida den var på veien da.. men takk ronnigoon liker de borbet felgen veldig godt selv matsi ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå