rublings Posted September 3, 2012 Posted September 3, 2012 Bilen er veldig fin, og ganske bra med tanke på rust. Svart skinn-interiør er også veldig lite slitt. Km.stand er ca 235.000km. Har hatt bilen litt over et år og skiftet; Bremser bak, casterstag foran, lenkestag foran, komplette styrearmer foran og styresnekke (M5), noen bensinslanger og o-ring til oljenivå-måleren. Nye piggfrie v.dekk forrige sesong. Har også tatt service på bilen. Utstyr: Svart, pent skinn. Ingen hull. Fungerende AC El. takluke 4x. El. vinduer og speil osvosv... Feil som er; Fusker når den startes lunken/varm. Løses ved å ruse motoren litt. Bilen bruker strøm. Kan ikke stå mer enn noen dager før den trenger starthjelp. Mistenker spilleren. Svetter litt olje. Ble nevnt på EU-kontroll, men var ikke nok til at bilen ikke ble godkjent. Vet ikke hva dette er. Er også gåen vifteregulator, så viften virker bare på trinn 4. Dette er en enkel fiks, men jeg har ikke helt motivasjon pga nye bilen. Hadde tenkt å legge den ut for 25.000,- inkl. omreg, så rundt 23.000,-. Seriøse bud vurderes
rublings Posted September 10, 2012 Author Posted September 10, 2012 Ingen interesse? Noen som har noen innvendinger på annonsen? Har også fått nytt batteri i disse dager.
rublings Posted September 10, 2012 Author Posted September 10, 2012 1992 modell. Her er finn-annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37100494
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now