Rønningen Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 "Budsjettbygg på m30. Det enkleste her er å hente alt fra en 745. Både manifold og turbo. Så må man endten ha datasprut eller turbochip Større dyser. Oppsett som er prøvd ut fra oss: Helt standar M30b30 Med 745 turbomanifold og k27 turbo som står på 745. 440cc dyser PNP datasprut Intercooler Denne ble bremset til 301hk på bakhjul og 420nm Kunne hentet mere ut av denne med en annen kam, da org kammen er veeldig snill. Ladetrykk 0,9bar Om man ikke bruker 745 turbomanifolden har vi laget en 10 ganger bedre. Denne også for topp montert turbo. 745 manifolden får turbo ned" Lest den tråden om "Nyttig info ang turbokonvertering." Men hvordan er det å få tak på dette turbokittet? Sjeldent.? hvordan ligger det sånn ca på pris? Og hvordan er det å putte dette i en m30b28 med vanlig ecu bare med større dyser? Mulighet for å få det litt holdbart?
joachim sørlie Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 jeg solgte et sånt kitt for ikke så altfor altfor lenge siden, men husker ikke hva jeg solgte det for. så det er mulig og få tak i det hvis du bare følger med bare pass på at manifoilen ikke er sprekt innvendig osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå