andre_emilsen Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Har orginalratt og speil fra min e-36 coupe til salgs. Delene er fra en 97 mod 323i rattet er helt fint, med airbag (som virker regner jeg med, vet ikke hvordan man eventuelt finner ut av det bortsett fra å krasje hehe) Speilene fungerer helt som de skal, men er ikke strøkne i lakken. Ikke ille heller da. Lakkfarge: Boston Green. Hentes i Nitedal/Oslo. Bare å by.
andre_emilsen Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Ingen som vil ha dette da? (",)
andre_emilsen Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Bilder selger;) hehe....vet det....men jeg håpet jeg kunne bli kvitt de fort uten noe styr med daten da.....(noe jeg har ekstremt lite peiling på hehe....) Men, jeg skal nok få fiksa det....ikke første gang jeg gjør ting jeg i utgansgspunktet ikke kan... F.eks har jeg leita lenge etter noen med hjulbuevalse for å valse bilen min...ingen funnet....javel....da har jeg bestilt meg en selv, og skal prøve sjæl hehe....
andre_emilsen Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 OPP. (Sånn man gjør det tro???) hehe..
andre_emilsen Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Har nå også 4 dekk 17, 225, 45. To dunop og to pirelli mener jeg å huske. Veldig godt grep i disse, men har bytta dekk dim da jeg skaffet meg bredere felger. De ligger på et dekkverksted borti her, og er det noen som lurer, kan jeg ta bilder og finne fult navn på de.
andre_emilsen Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Det må da være noen som kan ha bruk for dette? Dekka kaster jeg foresten, de er 4 år gamle, og synes jeg ikke de er verdt å selge. (",)
andre_emilsen Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Kom med forslag da folkens....jeg er for lat til å gidde finn.no hehe...
andre_emilsen Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Da blir det vel til å legge ut på finn da.... Her inne er det vel bare sånne som meg, som ikke vil ha disse standard greiene hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå