e_39 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Vil bytte ut mitt originale rattemblem i karbon-emblem, men når jeg søker på disse hos ebay, er det så og si kun såkalte "sticker"-emblem som kommer opp. Lurer derfor på hvordan de originale emblemer faktisk er festet på rattet, er de bare klistret på? Eller har de samme mekanisme som de øvrige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 det er en melattplate med 3 eller 4 takker som går inn i rattet. jeg nappet ut driten, og limte på carbon emblem selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e_39 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Så de sitter greit, eller? Er litt skeptisk når jeg hører "sticker", redd det vil slites av fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 nja, jeg limte mitt me tec7 i tillegg, på midten av emblemet, siden emblemet er buet, rattet er bent. mitt sitter enda, 4 mnd siden eg monterte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå