Halbakken Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Skulle bytte vannpumpa på bilen min idag, men fikk den f... ikke løs? Satt HELT bomfast, prøvde å knakke på den med ei gummiklubbe også, men rikka seg ikke. Sett litt på tutorials på nettet osv. og har løsna like mange skruer som er på dem, altså 4 stk. Noen som har vært borti dette? Har ikke sjans i havet til å løsne den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Skulle bytte vannpumpa på bilen min idag, men fikk den f... ikke løs? Satt HELT bomfast, prøvde å knakke på den med ei gummiklubbe også, men rikka seg ikke. Sett litt på tutorials på nettet osv. og har løsna like mange skruer som er på dem, altså 4 stk. Noen som har vært borti dette? Har ikke sjans i havet til å løsne den... Skruet du inn to M6 skrue for å kile vannpumpe ut i følge TIS http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/41/85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Haha hmm, nei det der hadde jeg aldri tenkt på Så det var et par skruehull som var mindre enn de som selve pumpa satt i, men som ikke hadde skruere i seg. Må jeg altså løsne de fire boltene og skru i 2 stk M6 i de andre hullene for å løsne den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Jepp. Bytta endel pumper på disse. Funker veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Haha hmm, nei det der hadde jeg aldri tenkt på Så det var et par skruehull som var mindre enn de som selve pumpa satt i, men som ikke hadde skruere i seg. Må jeg altså løsne de fire boltene og skru i 2 stk M6 i de andre hullene for å løsne den?? Jeg skruet inn 2 M6 skrue for å kile pumpen ut. Helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Haha, så mye banning, sverting og dårlig stemning på verkstedet idag, pga 2 M6 bolter For det er to stk M6 i øverste del og nederste del? Så fort jeg får skrudd i dem så får jeg kilt ut pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Haha, så mye banning, sverting og dårlig stemning på verkstedet idag, pga 2 M6 bolter For det er to stk M6 i øverste del og nederste del? Så fort jeg får skrudd i dem så får jeg kilt ut pumpa? Yeep. Husker ikke, men hullet har gjenge i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Jaja, da blir det ny pumpe imorra! Takk for hjelpa gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Jaja, da blir det ny pumpe imorra! Takk for hjelpa gutta Du ser på den nye vannpumpen, så vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå