andreee Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Okay. Det hørtes jo greit ut. Det er polyerthan/nylon i både diff og ellers. Det med å sveise om er ingen problem da..Har kemppi 2100 i garagen Tenker hvis det har veldig mye å si på bilens handling/demper egenskap med hele coilovers bak. Jeg har en knapp på understellet bak jeg , den er jo ikke noe særlig stiv nå samt høy. Bra svar her nå Blir klokere på sånt.
andy91 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Der kom det en tråd ja Bare bli frisk igjen nå så blir det gang på bilen!
andreee Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Ja. Skulle også fått tak i litt deler
ehrnst Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Han Remi Berg her inne er vel forhandler av D2 IE sitt wilwood kit er jo mer enn bra nok. klosser til Wilwood er jo ganske rimelig og
Thunegutt Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Her er det jo mye potensiale og grom motor Litt karrosseri arbeid da, men det går seg nok til... Og jeg likte faktisk det midtkonsollet. Ubergromt
andreee Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Fant disse på turner-shop, det er bare version 1 så da utgår de. http://www.tunershop.co.uk/Suspensions/ ... =53&plza=0 Så fant jeg disse på en engelsk side - europerformance.co.uk : De hadde vell det meste , både HR & KW.. Noen som har erfaringer med noen av sidene? http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... category=1
ehrnst Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Om du gir beng i TÜV så hadde jeg gått for GAZ gold
andreee Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Okay , har aldri hørt på GAZ. Blir dette brukt aktivt av noen som kjører bane ? Kunne godt tenkt meg å hatt TUV på de da jeg tenkte å godkjenne det meste. André
ehrnst Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Jada, GAZ brukes utelukkende i BMW Cup i england f.eks.
andreee Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Aha. Godt noen har peiling .. André
jorg1s1 Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Dette må følges med på! Du gjorde et veldig bra kupp med denne bilen synes jeg. Det er originale kammer på bilen, bare justerbare kamdrev?
andreee Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Har forstått det slikt ja. Kommer en liten update tomorrow.
andreee Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Liten update: Fikk handla meg noen Compomotive MO5 felger for noen uker siden , fikk igår lagt på Federal RSR Gateslicks på de i 215/45/17. Var å henta meg dekkmaskin på veien opp til Lillestrømm, må nesten ha det med slik bil.. Blir endel dekk skift. På veien opp til oslo hvor jeg skulle levere noen audi deler til en så kom jeg over noen 16" dekk jeg fikk tatt med meg. Ble en god tur igår , var ikke hjemme før 1. Var med en kamerat som kjørte , jeg er enda sykemeldt å satt bare på.. Greit med sjåfør. Bilde :
andreee Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Den kom seg både utseendemessig og håndteringsmessig etter hjula kom på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå