Kristian H. Foss Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 400,- Send meg ei melding paa 48097025 saa sender jeg drt saa fort jeg faar den ut. Digger telefon fra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Preface m-tech 1 ratt? Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Preface m-tech 1 ratt? Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2 Tviler. Bare det gamle busstattet. Hvertfall ingen m-striper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Skulle gjerne hatt med den svarte alubraketten som holder hele rattakselen.. Har du den ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Skulle gjerne hatt med den svarte alubraketten som holder hele rattakselen.. Har du den ennå? Du som kjøpte rattakselen? har ikke fått svart deg, har gått hus forbi som de sier. Beklager, skulle ha sendt den til deg gratis men kastet bilen på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagene Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hvor mye skal du ha for førersetet, og hvilken tilstand er det i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Hvor mye skal du ha for førersetet, og hvilken tilstand er det i ? Det er kastet sammen med bilen, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Ja stemmer. Fan det var no dritt. Er helt ubruklig det jeg har her nå. Får ikke triksa og miksa det sammen heller. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Ja stemmer. Fan det var no dritt. Er helt ubruklig det jeg har her nå. Får ikke triksa og miksa det sammen heller. :/ Ingen andre som har en delebil stående? Kan høre litt rundt å se hva jeg kan ordne. Surt å handle å ikke få brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Ringte vrakhandleren også, bilen er desverre knust allerede.. Så får ikke skrudd ut delen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Ja det var surt. Prøver å få tak i et annet sted. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 har du diff til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå