Bimmarn Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hei, sto og titta litt i motorrommet på bilen min i dag. så fant jeg noe som hang og dingla ; Hva er dette? kanskje denne har noe å gjøre med at den ikke oppfører seg som den skal når LMM er tilkoblet? M50B25 vanos dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuiser87 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Kan ikke ha noe med anti-spinn/cruisecontroll å gjøre? Kontakten med klipps på toppen lignet veldig på den som står i min e36 328i, dog litt annerledes utformet. Den hadde i alle fall med ASC/Cruisecontroll (om du har det) å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Mener det er tankutluftingsventilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Det er ventil til tankutluftning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Jupp, bekrefter dette en tredje gang jeg også. Det er tankluftingsventilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 På Den tappen under kontakten skal det egentlig være en slange som går til en carbonfilterboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Eg har eit tillegsspørsmål anngående denne ventilen. Kva er konsekvensene om denne ikkje fungerer? Får opp feilkode på min bil om at denne ikkje opner og lukker, sletter eg koden, så kommer den tilbake etter en stund. Kan denne ha noe med at motoren ikkje går som den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Ja det kan den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 takk for svar folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå