kjekk82 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hei godt folk.. Har handlet meg noen gule lykter til min E24 for en liten forandring av look. Så satte jeg meg til og skrudde ut holderne og demonterte ene lykta fra holdern for å montere den nye, da jeg ser att her var det noe som ikke stemte helt:/.. Lyktene jeg har kjøpt er nøyaktig samme som på denne link : http://gainesville.craigslist.org/pts/3225196698.html Finnes det en måte som jeg ikke har fått med meg til å få festet disse på samme lykteholderene eller er det bare å gi opp? Håper på ett positivt greit svar:) "Vegard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Ingen som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw518itrond Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 legg ut bilde av bakside av den du tok av og likeens den nye gule, jeg har montert div lykter fra e21,e12 og e28 om hverandre for noen år siden, men er avhengig av å se hvordan festeanordning de har. Mvh Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Sendte deg en PM Trond:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Forskjell på facelift og preface vegard...tipper det er der feilen ligger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå