Torek Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Specs: - 8x17"ET10 - 9.5x17" ET17 Litt info: Alle fire felgene var opprinnelig 8.5x17" ET35 med boltsirkel 5x112. Framfelger: Innertønnene foran er smalnet 1", mens det i fjor ble montert nye 1.5" ytterringer med tilhørende nye skruer, nye senterkopper og nye BBS emblemer. Felgsenter ble samtidig lakkert i BMW sin originale Calypsorøde farge. Bakfelger: Det ble i fjor montert nye 2" ytterringer med tilhørende nye skruer, nye senterkopper og nye BBS emblemer. Felgsenter ble samtidig lakkert i BMW sin originale Calypsorøde farge. Alle fire felgene er borret om til 4x100, noe som gjør at dette mest sannsynlig er landets eneste sett med 4x100 17" RS. Negativt: Gjengene på den ene bakfelgen er dårlig og bør derfor gjenges opp igjen. Ingen problemer å skru fast senterkoppen, men jeg nevner det uansett mtp. at salgsprisen er såpass høy. Dekkskriften på bakdekkene er også delvis subbet bort. Selges for 20.000,- UTEN DEKK Close-up av alle fire felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Off topic: Pen e30. Spot on alt som er ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Takk for det Opp igjen Edit: De to første bildene viser felgene med de nye BBS merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Oppopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Byr 18 k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Dessverre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Lagt til flere bilder i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Å selge strøkene RS felger om dagen, går nesten ikke. Nå ligger det mange sett strøkene, fra 16"-18" i 4-100, 5-120 og 5-112 osv. Hvorfor blir de ikke solgt ? 16" til 20, disse til 25 og mine i 18" til 30. Er dekk for ca 6000 på disse å mine, så prisen er jo der det burde ligge. ' Er dette for at folk har dårlig råd, eller ønsker folk kun å kjøre med fake ? En fake felg er til bane bruk og ikke noe annet, spør du meg !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Hvor er LIKER knappen på siste innlegget? Carlhaakon burde kjøpe disse til e30n sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Å selge strøkene RS felger om dagen, går nesten ikke. Nå ligger det mange sett strøkene, fra 16"-18" i 4-100, 5-120 og 5-112 osv. Hvorfor blir de ikke solgt ? 16" til 20, disse til 25 og mine i 18" til 30. Er dekk for ca 6000 på disse å mine, så prisen er jo der det burde ligge. ' Er dette for at folk har dårlig råd, eller ønsker folk kun å kjøre med fake ? En fake felg er til bane bruk og ikke noe annet, spør du meg !! Stusser litt over dette selv, Yngve. Det som for meg er veldig rart, det er at folk heller vil kjøpe kliss nye fake felger til 10k som taper seg 50% i verdi med en gang du monterer dem på bilen. Folk som sier de ikke har råd skyter seg selv i foten ved å heller kjøpe fake hyllevare, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Sykt pene de her Når det er snakk om salg av rs så gikk mine for 13k 16" 5x120. Tok si tid å selge de og Håper disse blir solgt snart for jeg har lyst å se hva de nye felgene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Jada, de er i bra stand Nei, det er vel omtrent ingenting som er lettsolgt nå for tiden, så jeg regner nesten med at de blir liggende hos meg en stund, hehe.. Men det kommer nye hjul på e30'n uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Kom med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå