Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er bra folk er fornøyde med servicen, vi gjør vårt ytterste for å få i havn absolutt så mange rabattavtaler som mulig, i tillegg til rabattavtalene vi har på nettsidene har vi også begynt å samle inn premier/gavekort som blir delt ut til deltakere på treffet, vi har pr idag verdier for 8000,- å dele ut (og vi har nesten ikke begynt å samle inn) ..

E30Meet skal være et godt tilbud for alle BMW entusiaster der vi kan få samlet et godt, nytt og sammensveiset BMW miljø uten masse regler, byråkrati og gudene vet hva.

Vi gjør det veldig enkelt, vi arrangerer banetreff med utstilling og gir deltakerene akkurat de de vil ha uten at vi må årsmøtehandle og diskutere i det uendelige. Vi som styrer i E30Meet vet akkurat helt presist hva de aller fleste medlemmene våre vil, Vi er jo en av dere! :)

Nytt for 2013 er at vi har flere komiteer der vi har gått ut blant medlemmene og diskuterer løsninger for feks Utstillingskomitee, der vi har gått sammen og kommet frem til at vi skal ha 2 vaskeplasser med høytrykksspylere. Ting som dette er det overskuddet av medlemskapspengene går til.

Alt vil komme medlemmene selv til gode på våre treff.

For de som vurderer å melde seg inn kan jeg meddele at det vil komme enda en mulighet for enda mer rabatter hos oss, og dette vil kun være gjeldende for de 100 første medlemmene våre.

Dette vil bli offentliggjort når vi når 100 medlemmer, og det er kun 4 igjen!

PS: En kar som nylig ble medlem skrev mail til meg om at han hadde spart opptil flere tusen i året ved å bytte selskap til Gjensidige ved bruk av E30Meet rabatten. Da snakker vi fornuftige 250 kroner!!!

Og når det kommer til navnet ClubE30Meet så er det ene og alene pga det juridiske. Man kan ikke bare gå ut å kalle en klubb for BMW klubben, eller BMWmeet for den saks skyld. Det viktigste er at medlemmene våre får gode rabatter og at de får det jævlig morro på våre treff!! - Vi skal gjøre absolutt alt for at E30Meet blir det råeste biltreffet du deltar på i 2013!!

-E30Meet teamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skjønner jeg..

Men er det ikke på tide med et oppvaskmøte i BMW CCN da? Hva må til for å få denne klubben mer seriøs og bedre?! Det skal IKKE være slik at hovedklubben for BMW er useriøs. Når folk venter på medlemspakke i et halvår, så må noe gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra tiltak!

Ok, da skjønner jeg..

Men er det ikke på tide med et oppvaskmøte i BMW CCN da? Hva må til for å få denne klubben mer seriøs og bedre?! Det skal IKKE være slik at hovedklubben for BMW er useriøs. Når folk venter på medlemspakke i et halvår, så må noe gjøres.

Denne duskusjonen tar vi vel en anna plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra tiltak!
Ok, da skjønner jeg..

Men er det ikke på tide med et oppvaskmøte i BMW CCN da? Hva må til for å få denne klubben mer seriøs og bedre?! Det skal IKKE være slik at hovedklubben for BMW er useriøs. Når folk venter på medlemspakke i et halvår, så må noe gjøres.

Denne duskusjonen tar vi vel en anna plass.

Takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi 100 medlemmer i ClubE30Meet! :)

Vi er veldig glade for at de 100 første har meldt seg inn, og derfor for de 100 første så vil vi gi 50% rabatt av ordinær pris på treffet 21 og 22 Juni 2013, DERSOM vi blir 500 medlemmer innen 1.Mai!

Det betyr enkelt og greit at vi trenger hjelp av dere 100 første til å få flere medlemmer, og dere vil da få belønning for dette i form av halv pris på vårt treff!

Tips kan være å dele de flyerene dere fikk i velkomstpakken til BMW venner, eller andre som du tror vil trenge rabatter. Et annet tips kan være å legge ClubE30Meet Medlem # XXX i signaturen her på forumet.

Klarer vi 500 medlemmer kommer vi blant annet til å kjøpe inn enda mer utstyr som behøves for å ta teknisk kontroll, pr idag har vi to sett med utstyr (støymåler- væsketest ++ ) Men hvis vi kan få inn mer av dette vil alle bilene gli igjennom teknisk kontroll veldig veldig fort. Og det betyr at det blir mindre kø!

God jul fra oss i E30Meet teamet! - Kristoffer, Martin, Kjetil og Trond!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er rabatt avtalene? Det står dere har rabatt med gjensidige. Vurderer å melde meg inn, men hvor bra er egentlig denne rabatten? Per dags dato skal Gjensidige ha dobbel pris i forhold til det jeg betaler i dag...

Har ikke hørt om noen som har fått dårligere pris enn hva de har hatt fra før ( enda).

Alt dette er jo avhengig av bosted, km, garasje, ++ Hvis du skal ha banekjøring var eneste alternativet unison som bmwccn hadde avtale med, men de har ikke dessverre ikke den avtalen lenger. ( http://bmwccn.no/unison-sier-opp-avtalen/ )

Tips: IKKE legg inn bilene dine i kalkulatoren på nettsiden FØR du ringer kontaktpersonen som er oppgitt når du har logget inn. (Vi har egen person som tar seg av forsikring til alle E30Meet medlemmene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...