Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endelig hjemme etter et meget vellykket treff, for min del vertfall! :) Var jo en del havari blandt de jeg reiste med.

Jeg synes dragracing er like gøy som å se på at maling tørker, så den biten kunne jeg klart meg fint uten, men virker jo som at flesteparten syntes det var gøy, så da er det vel greit. ;)

Hadde vært knall om alle hadde merket seg selv med bimmers-nicket på ett eller annet vis! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et kjempe treff! Jeg har kost meg mye, fra å ha trasket rundt å snakket med kjente, blitt kjent med nye. Til å sett på mye bra kjøring og fått blitt med på banen selv som "kartleser" 8-) Syns det var høy standard på bilene som møtte opp, alt fra ny bygde super strøkne utstillings biler til godt brukte å slitne banebiler. :

Takk igjen, gleder meg allerede til neste år :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meldt meg på både utstilling og banekjøring men hadde ikke tid på fredag (jobb og slikt) og på lørdag var jeg ikke på rudskogen før klokken var halv 1. Men til tross for surt vær var det veldig morsomt det lille jeg fikk med meg som publikum :D helt sykt hvordan et treff kan bli så stort på bare tre år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kanontreff ja! Myye gromme biler å bra kjøring. Sto mest på indre bane å tok bilder, men rakk fortsatt å slå av en prat med noen forum-folk her inne :) Morsomt å treffe folkene back nicket! i tillegg til et par hyggelige fotografer ;)

Digger oppskriften til arrangør med masse spor og drift, pluss fotoshoot og drag :applause: drag er alltid god underholdning!

Takk for en hyggelig prat på indre bane ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...