Gjest Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 legger ved noen bilder betalte 22tusen for den for 3mnder siden. den e gått 268tusen, tikker ikke bruker ikke olje eller vann. går utmerket. har lagt ut over 15tusen på den de siste 3mndene, så lurte på hva jeg muligens kunne greid å få igjen for denne her. da jeg vil over til e34 igjen. bilen er så og si rustfri og faktisk helt OK i lakken. og kanalene er nettopp tectylert før sideskjørt kom på. her er det som er blitt gjort : TA Tehnix justerbart coiloversett med TUV papirer. Dempertårnlagre forann og bak. 6stk orginale bmw plugger. luftfilter. oljefilter Toppdekselpakning Mobil1 olje og Girolje 2 stabilistatorstag forann 7x15 orginale bmw felger med Breikant, og pirelli vinterdekk. tåkelys med ledningsnett og bryter. 2.5 bak eksos med 2 stusser. m3 sideskjørt m3 speil m3 frontfanger lyktesenkere bakrutesenker svart grill m3 diffuser list Termostathus. 2 nye hjullager bak håper noen har noen formeninger =) vil helst ikke selge den for under 30.
SpiXi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 ca samme som du ga for den vil jeg si:P siden det er 4 dørs gått langt. tjener lite penger på og style bil som regel. hvis det hadde vert cupe så hadde prisen vert litt høyere . jeg hadde en 320 cupe som jeg hellakerte. fikk 50000 for den. tapte ca 30-40k på den bilen . dette er 2 år siden. og den lå ute lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå