JulianS Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Selges kjapt for 500kr - Ingen hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jushekaggen Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 sender du meg bilde av rattet ? 45506836 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 kommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Hvilken nav er det på rattet? Corse eller fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 er vel fine trur jeg, passer e30 og e34 hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Hvis det er den lille omkretsen på rattet tar jeg det. Evt. mål diametern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 er vel fine trur jeg, passer e30 og e34 hvertfall.. Jau, da er det fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 er det lille ja, ikke bussratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå