thorbis Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 har et ubrukt kit liggende da jeg skal bytte. kun prøvemontert på min e30, så litt riper ved skruehull, men strøkne. har ikke trillet 1m, kun stått i garasjen på dem. er ikke hel coilover bak. justering osv osv følger med. tenkte med rundt 6000 for det,(nypris: 12000) mn åpen for bud. ikke bytte, da jeg har deal på nytt oppsett. bilder kommer i kveld/morra. 99118271 eller svar her/pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Har du data på fjærer eller? 57mm? åssen justeringer er det på demperne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 hm litt usikker, mn skal se på det etterpå. er hardhetsjusering av demper, camberplater osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 fjørene er 14.5nm foran og 18.0nm bak. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Såpass ja, må jo kjøre med slicks da men er det 57mm fjær foran? da er det jo bare å bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 ja er det. er stort utvalg i fjører både hos d2 og andre som passer over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 öhlins er fint skal tenke litt på budsjettet jeg.. kan du måle total lengde på bakdemper, helt innskrudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 prøvde med ei fjør fra kw nå og den passa rett i. målte den til 60mm innvendig. lengden er 8 cm høyere enn d2 dempern som blir levert til e30 veit jeg. den blir relativt lav når den er helt innskrudd så for lite senk bak er ikke no problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå