dunderdo Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Alle 4 dørene, bakluke med rute og alt, og panser. Spiller ingen rolle hvilken farge det er da bilen er British racing green i utgangspunktet... Så alle delene må lakkeres uansett.
Eirik Viste Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Hei. Jeg har 3 stk dører til E39 Touring som er helt rustfrie. Førerdøren er solgt. Kommer fra en sen 2002 mod. Selges for 1.000 kr stk inklusiv el.vinduer og glass, men uten speil og dørtrekk. Venstre framskjerm er og i topp stand. Hvis du sjekker ut salgstråden min på denne bilen så kan du se bilder av bilen. Jeg bor i Stavanger, så frakt blir en utfordring. Har ikke planlagt en østlandstur for tiden, men det kan skje. Ellers er det kanskje mulig å spørre om frakt av dørene på forumet? Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
AlXz Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Har strøken høyre framdør med el.heis + glass Østfold
Concep Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Har en hel E39 stående hjemme på gården med 4 dører, og bakluke, dog ute. Glass! Står i røyken komune en halvtime utenfor Oslo !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå