JIMVP Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Endelig etter mye om og men så fikk jeg kjøpt meg en e30 igjenn! er en 86 mod 320 som er ombygd til 323. har tidligere vert eiet av godt voksene folk som har tatt godt vare på den i orginal tilstand den var sisst euok i 1998. siden har den stått uten skilt i 12år før jeg fikk fatt i den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Nydelig. Dette er mest sannsynlig en Edition "s" også kalt LE utgave! Ta vare på den! vi håper å se den på E30meet neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Nydelig. Dette er mest sannsynlig en Edition "s" også kalt LE utgave! Ta vare på den! vi håper å se den på E30meet neste år! Tøfft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Litt modifiseringer gidder ikke lage en prosjekt tråd siden ting går seint. pga. kjøp av et gammelt hus og har 2 barn som krever sitt av økonomien:) - Startec baklykter - 8,5 x 17 artec weeles - gul film på lykter forran - 40mm senk bak. er org senka forran og syntes egentlig dette var nokk. driver nå med montering av el.takluke motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Meget fin bil. Den sto ikke ute i fra 98 til nå i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Meget fin bil. Den sto ikke ute i fra 98 til nå i hvert fall! neida:) har visst vert lagra i en garasje i trøgstad en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 henta meg ny maskin til e30en igår M52B28 96mod. den bruker litt olje så det fulgte med fullt pakningsett til toppen:) ZF kasse til e36 3,0 m3 fulgte også med samt en drivaksling som skulle passe i e30 med denne girkassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå