Nilsen708 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hei folkens:) Etter å vært bort fra bimmers og bmw en go stund er jeg tilbake. Har en e36 318tds touring og en e36 325cab som jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med. kommer med noen bilder av bilene. bildene er blandet med gamle og nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen708 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen708 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Det som skal gjøres med touringen er montere øyelokk skifte bakpotte ta bort rails og takanntenne montere xenonlys i lang/nær å grøftlys diodepærer i angeleyes og i skiltlys skifte hekkdiffusor pusse opp noen 17" felger jeg har å bruke de som vinterfelger bygge litt stereo i bagasjerommet. (holder på ) lakkere ny fanger grunnet den som står på har en skade Det som skal gjøres med caben om den ikke blir solgt er hellakkering nye hjul trekke opp interiøret i nytt svart skinn litt stereo bygge om til manuell montere facelift grill å så har jeg litt lyst på turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen708 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 kom gjerne me tips å forslag om hva dere synes jeg må gjøre med bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen708 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Da ble det bestemt at caben selges ikke og den skal det koses med i vinter. Så har litt deler fra den som skal byttes ut og selges. Men må få tak i ny bakluke og er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med fangere. Foran blir det m3 fanger med gt2 leppe m3 sideskjørt og bak vurderer jeg rieger hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen708 Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 skulle snu bakdekka på touringen å da fant jeg ut at hjulageret som jeg bytta for 2-300mil siden har en sinnsykt stor slakke og at det var lekkasje på ene demperen bak. Menmen blir å skifte hjullageret nå å ta en eu kontroll så jeg vet hva alt som må skiftes er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå