Hakuna Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hei Har begynt å høre skvulpelyder fra dørene... Ihvertfall trodde jeg det var dørene... Etter en nærmere kikk, fant jeg ut at det var vann i kanalen (!).. Fikk tatt av jekkpadene, og da raset det ut ihvertfall en liter med vann :S Regner med at det er tette dreneringshull... Noen som har noen anelse hvor disse skal være på kanalen?... Jeg har sett under, men finner ingen... Prøvde å få av plastikken som ligger under kanalen, men fikk ikke ut klipsene.. Noen som har gjort dette før og kan forklare meg hvor dreneringshullene skal være og hvordan man får av disse klipsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakuna Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Hører forsåvidt at det er igjen vann der... skvulper mindre enn før, men vann er det et eller annet sted i kanalen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakuna Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakuna Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 nå har jeg nettopp bytta kanalen på venstre side på min e39, og kan ikke si jeg har sett noen dreneringshull.. Original kanal er heller forsegla ufattelig bra, med 3 fuktsperrer i lengda, og ellers bra tetninger over alt. Skal du ha drenering i kanalen må du lage plugg selv, men det kan du lett lage skjult under plastdekslene som er under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakuna Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Takk for svar! Da er det fram med drill og diverse rust midler... Ville ikke lage hull før jeg var heeelt sikker på at det ikke var noe dreneringshull der. Vannet må jo ut, så har jo ikke mye valg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Ville prøvd å finne ut sv hvordan/hvorfor det samler seg der. Hvor kommer det ifra og hvorfor. Greit å få gjort noe med før det blinkskudd og salt på veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafia Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Noen som fant ut noe her - altså hvor vannet kom fra? For jeg har akkurat oppdaget samme problem på min E39 Touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Det er fuktsperrene i dørene dine som er defekt, det renner ut mellom dørtrekk og dør, og ned under listverket i dørkarmen og inn hullene der hvor lista er festet. Borr hull i plastikk jekke pluggene. ta av alle dørtrekk og reparer fukt sperrene. Gjenganger på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå