Gå til innhold

Vann i kanalen venstre side BMW e39

Hakuna
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har begynt å høre skvulpelyder fra dørene... Ihvertfall trodde jeg det var dørene... Etter en nærmere kikk, fant jeg ut at det var vann i kanalen (!).. Fikk tatt av jekkpadene, og da raset det ut ihvertfall en liter med vann :S Regner med at det er tette dreneringshull... Noen som har noen anelse hvor disse skal være på kanalen?... Jeg har sett under, men finner ingen... Prøvde å få av plastikken som ligger under kanalen, men fikk ikke ut klipsene..

Noen som har gjort dette før og kan forklare meg hvor dreneringshullene skal være og hvordan man får av disse klipsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg nettopp bytta kanalen på venstre side på min e39, og kan ikke si jeg har sett noen dreneringshull.. Original kanal er heller forsegla ufattelig bra, med 3 fuktsperrer i lengda, og ellers bra tetninger over alt. Skal du ha drenering i kanalen må du lage plugg selv, men det kan du lett lage skjult under plastdekslene som er under bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Det er fuktsperrene i dørene dine som er defekt, det renner ut mellom dørtrekk og dør, og ned under listverket i dørkarmen og inn hullene der hvor lista er festet.

Borr hull i plastikk jekke pluggene. ta av alle dørtrekk og reparer fukt sperrene. Gjenganger på E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...