Anders92 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Bilen er en 1997mod 318i Touring. Den vekker mye oppmerksomhet, og krever kun noen timers skruing. Grunnen til at dette ikke blir gjort i mitt eie er fordi jeg har flyttet i leilighet 2 timer hjemmefra, der jeg ikke har verktøy eller plass til å stå med det. Pr. Dags dato står den med gåen toppakning etter at den kokte pga dårlig lufting av kjølesystem. Av andre ting som er noe å pirke på så er det lang vandring på håndbrekk (men det fungerer), og knust baklampe på høyre side, sammen med en liten bulk under. Rust er det så og si ingenting av. Bilen er i svært god stand bortsett fra de nevnte feilene. Den er godt tatt vare på. Selges med justerbart senkesett som er godkjent i vognkort. Nye i 2012 - 17toms "BBS RS" felger, 8" foran og 9" bak, med Falken dekk. Depo angle eye lykter foran. Samt xenon kit i alle lys inkl. grøftelys foran. Det er nylig tatt 4hjulskontroll osv på den, så den er ikke shaky på rattet eller liknende. Interiøret er i pen stand. Grått stoff av nyere type, uten tegn til slitasje bortsett fra på dørpanelet på førersiden. Følger med en perm med kvitteringer. Bilen står i Lillestrøm, Akershus. Men kan være behjelpelig med frakt. Kan skaffe en M50B20 motor med girkasse som kan følge med bilen, og jeg kan også være behjelpelig med montering. 25.000,- inkl. Omreg. Dette krever rask avgjørelse! TLF: 92 62 59 12. - Anders Rasmussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Dette var en fin touring! en av de fineste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Opp om ingen kjøper nå så blir den bare beholdt. Og hoho, noen som har sett den lave prisen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 er den solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Har den enda. Ring eller sms ved interesse, helst. Alt på bilen er gjort i 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Noen fler bilder, tatt i dag. Svært dårlig kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Er ikke denne nettopp blitt kjøpt ifra Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Selge felgene løst? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Den er ikke nettopp kjøpt fra Bergen, nei. Felgene kan selges løst. Bud over 7k med falken dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleminem Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Ikke solgt enda. Men nå er det på tide, før jeg bare finner meg et sted å stå for å fikse toppakninga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Må bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Kom med bud. Bilen selges billigere uten felgene. Om ikke det skjer fort nå, så mister jeg sjansen på bilen jeg har på hånda, og bilen vil bli beholdt. Å bytte pakninga eller motor er ikke noe stor jobb for den som har en plass å stå med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå