Elliott Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Vurderer å selge min Bmw E46 grunnet overgang til stasjonsvogn. Bilen er eu-godkjent fram til mai 2013 og har snart passert 230000km. Komplett servicehefte og det meste av kvitteringer helt fra den var ny medfølger. Tonede ruter hele veien fram med 5års garanti og justerbart senkesett. Nylig tatt 4 hjulskontroll etter utskifting av diverse foringer/bolter i bakstilling så er kjempefint å kjøre. Gode michelin vinterdekk på 16" felg og nye 18" felger/dekk på sommer. Strøken i lakken og fri for bungler, blir levert ferdig lakkbehandlet. Svart innvendig både stoler, lister og dash, ingen slitasjehull i setene. I tillegg til bytting av diverse foringer og drivakslinger i august er det utført service med olje/filter, bensinfilter, plugger, kjøleveske og i denne forbindelse ble det byttet veivhusventil med alle slanger og vannpumpe. Prisen er 99000,- +omreg men kan selges for 95000,- uten sommerfelgene, da medfølger ett sett 18" bbs ch kopier med gode dekk. Mer bilder og info: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37032665
Elliott Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Bump! Har hatt nesten 2300 treff på finn.no siden fredag ettermiddag, ett par seriøst interiserte, men er nå enda til salgs
~ES Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 du har bud på 85ooo fra meg, kan komme imorgen
Elliott Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 du har bud på 85ooo fra meg, kan komme imorgen Kommer en fra molde i morgen med fly, så vi får se om han tar den
Reset Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Fresh bil! Kompiss av meg som kjøpte den!
Elliott Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Fresh bil! Kompiss av meg som kjøpte den! Ja da har han fått seg en flott bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå