Gå til innhold

VS. E30 coupe turbo 735NM.


BB454BB
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

vurderer å selge min 1988 modell bmw e30coupe til fordel for nytt chassi/motor

PRIS 65.000.-

litt bilder og div i denne tråden http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=230615

bilen blei eu godkjent tidligere i år og i forbindelse med eu ble det tatt litt småting som div foringer etc. og bilen er nå godkjent til 2014 i april måned mener eg.

etter eu er bilen blitt ombygd til m50 motor som har vært i småbiter og bygd opp igjen for turbo.

bilen ligger lakkariser på 4 giret så noe stemmer nok, men den er ikkje bremset til noe effekt..

skal brukes på street legal neste helg 15-16 september..

m50b25nv dekompet

o-ringet

-nye pakninger i hele motor

-hjemmelaget grenrør

-holset turbo

-turbonetics wg

-840cc dyser

-034 efi stage 2c sprut

clutch type 1400kg! og 4puck sinter

svinghjul neddreid m20

diesel zf kasse med shortshift

mellomaksel er omsveist fra e36 diesel og noe e30

188 diff med 3.64 og sveiset..

325 drivaksler

skivebakstilling, alt i powerflex bak.

intercooler er stor, merke ukjent, men ikkje tynn china cooler...

radiator fra skyline eller noe.

3 bensinpumper og 60l fuel cell samt catchtank

eksos er rustfritt hele veien med to potter.

interiøret er fælt

tja det var vel noen lunde ramset opp om bilen..

den er ikke spesiellt pen, den er ikke strøkent bygget..

dette er en eu godkjent (Orginalt 320) gammal e30 på steroider.

for interesserte kjøpere, kontakt meg her eller på tlf 45288385

prøvetur er mulig om kjøper dukker opp med kr i hånden.

alle andre dekksparkere og syteknarker kan finne seg en annen annonse å lese!

her diskuteres heller ikke prislappen på bilen! syntes du den er feil i forhold til objektet så kan du heller finne ett annet objekt.

mvh kristian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det viser seg eg har kjørt med trykklekasje på benkingen..så denne kurven blir ikkje reel...

men den gir en pekepinn..

bilen går mulig i benken igjen før året er omme, om ikkje den blir solgt vel og merke.

pullet før dette pullet dro vi 508hk og 735nm.. forskjellen er at motoren fikk mere bensin på siste pull og dermed dalte både nm og hk en skvett.

vvnf8hxeyndkrvvxf1x8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...