BB454BB Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Heisann. vurderer å selge min 1988 modell bmw e30coupe til fordel for nytt chassi/motor PRIS 65.000.- litt bilder og div i denne tråden http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=230615 bilen blei eu godkjent tidligere i år og i forbindelse med eu ble det tatt litt småting som div foringer etc. og bilen er nå godkjent til 2014 i april måned mener eg. etter eu er bilen blitt ombygd til m50 motor som har vært i småbiter og bygd opp igjen for turbo. bilen ligger lakkariser på 4 giret så noe stemmer nok, men den er ikkje bremset til noe effekt.. skal brukes på street legal neste helg 15-16 september.. m50b25nv dekompet o-ringet -nye pakninger i hele motor -hjemmelaget grenrør -holset turbo -turbonetics wg -840cc dyser -034 efi stage 2c sprut clutch type 1400kg! og 4puck sinter svinghjul neddreid m20 diesel zf kasse med shortshift mellomaksel er omsveist fra e36 diesel og noe e30 188 diff med 3.64 og sveiset.. 325 drivaksler skivebakstilling, alt i powerflex bak. intercooler er stor, merke ukjent, men ikkje tynn china cooler... radiator fra skyline eller noe. 3 bensinpumper og 60l fuel cell samt catchtank eksos er rustfritt hele veien med to potter. interiøret er fælt tja det var vel noen lunde ramset opp om bilen.. den er ikke spesiellt pen, den er ikke strøkent bygget.. dette er en eu godkjent (Orginalt 320) gammal e30 på steroider. for interesserte kjøpere, kontakt meg her eller på tlf 45288385 prøvetur er mulig om kjøper dukker opp med kr i hånden. alle andre dekksparkere og syteknarker kan finne seg en annen annonse å lese! her diskuteres heller ikke prislappen på bilen! syntes du den er feil i forhold til objektet så kan du heller finne ett annet objekt. mvh kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 bilen har vært i benken.. 488hk på nav på siste pullet..dro ett drag med litt magrere på bensinen før siste pullet og da var det 508hk på nav på 5500rpm. motoren produserer 735nm på 4500rpm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Får du lagt ut benkepapirene? Evt ka trykk kjører du på og når får du fult ladetrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 4500rpm..... lader 2bar men den peaker kjapt opp i rundt 2.2-2.3 og faller litt ut på turtall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 hmm, fikser denne inn i 530en til meg du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 haha...det kan du få lov å gjøre HEEELT selv eg kan stå å heie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Det viser seg eg har kjørt med trykklekasje på benkingen..så denne kurven blir ikkje reel... men den gir en pekepinn.. bilen går mulig i benken igjen før året er omme, om ikkje den blir solgt vel og merke. pullet før dette pullet dro vi 508hk og 735nm.. forskjellen er at motoren fikk mere bensin på siste pull og dermed dalte både nm og hk en skvett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå