PrX Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Noen som vet hvor brede dekk jeg kan ha forran på min e39 Touring. Den er ikke senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divinegod Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Jeg har 235 på min og da kan jeg svinge helt over. Trur ikke det er plass til veldig mye større enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 245 har jeg, men det kommer helt an på innpress på felger, og evt hvilket fjærbein du har. Jeg anbefaler egentlig ikke bredere enn 225, siden det blir for breit for bilen. 235 i verste fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 265 bak og 235 foran er helt kurant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrX Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Kjører med 235 forran og 265 bak uten problemer. Har noen 18*9,5 felger jeg skulle fått brukt, men vil helst slippe å ha alt for mye strekk på de. 245 blir vel ikke så ille ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 245 på 9,5 felg blir strekk. Jeg har noen 18" med den dimmen på, og de felgene er rimelig kantkjørte av forrige eier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 235/35 19 på 9,5 felg med sportsunderstell på min Touring går veldig fint. Strekk på dekk da, men... Bilder på s.2 i tråden min (link i signatur). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrX Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Se der ja, syns det ikke var så ille jeg. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå