Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E36 BMW individual dørhåndtak,bilde av orginal ? Noen som har bra bilde av orginal,kikket over alt på nett å her,men greier liksom ikke å finne noe bra bilde.Koed har,men det er av Motorsport.

Skrevet

Ja var disse jeg så på,men var snakk om at disse kanskje var kopi.Det var derfor jeg lurte på bilder av orginal,så man kunne sammenligne.

Sier ikke at selger,ikke er oppriktig.Men bare leste litt rundt,så ville dobbel sjekke om skrifta var orginal :)

Skrevet

Har lest litt rundt å kom over denne ( yes, he is engraving them and then trying to sell them as oem until you corner him w/ questioning regarding his feedback ratings and ask him to provide exact pics (which he never provides)..

kinda shady imo )

Sikkert ikke samme personen,men han har solgt mange. Så ville bare sjekke litt selv,men vanskelig å finne bra bilder av orginal. Så hvis noen har mulighet å se på bilde Lars89 linka til,å si om disse er orginale hadde vert kjempe flott.

Takker for all hjelp,å igjen prøver jeg ikke å svartmale selgern på ebay.

Skrevet
Har lest litt rundt å kom over denne ( yes, he is engraving them and then trying to sell them as oem until you corner him w/ questioning regarding his feedback ratings and ask him to provide exact pics (which he never provides)..

kinda shady imo )

Sikkert ikke samme personen,men han har solgt mange. Så ville bare sjekke litt selv,men vanskelig å finne bra bilder av orginal. Så hvis noen har mulighet å se på bilde Lars89 linka til,å si om disse er orginale hadde vert kjempe flott.

Takker for all hjelp,å igjen prøver jeg ikke å svartmale selgern på ebay.

Var nok ikke samme fyr,så nå at han på ebay er fra Polen å han som skrev dette,snakka om en fra Latvia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...