Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har nettopp kjøpt en E46 320ia 99mod. Det er montert øyelokk på denne, og denne bygger så mye opp at panseret har tydeligvis vært i kontakt med dette og skrapet bort lakken. Det er noen små rust-bobler i overgangen panser > lykt.

Noen tips til å stoppe spredningen? Fjerne øyelokkene? E46 med øyelokk VS uten, utseendemessing?

• 2 months later...
Skrevet

Jeg vil tro det hadde rustet uansett da dette er en sykdom på disse bilene.

Eneste måten å virkelig bli kvitt rusta på er å bytte panser. Dette koster ca 2000kr på www.koed.no

Øyelokk ser fælt ut i 99% av tilfellene. Ser billig ut. Bare å få rivd de av :wink:

Skrevet
Jeg vil tro det hadde rustet uansett da dette er en sykdom på disse bilene.

Eneste måten å virkelig bli kvitt rusta på er å bytte panser. Dette koster ca 2000kr på http://www.koed.no

Øyelokk ser fælt ut i 99% av tilfellene. Ser billig ut. Bare å få rivd de av :wink:

Så de hadde panser for 2000,- ja ;p Er ikke det litt farlig billig? Da må jeg jo også lakkere hele greia for sikkert 8000, så da blir det 10.000,- Men det sto ikke sedan, men limousine?

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig, har sett at det er noe som ikke stemmer helt på stilen til bilen! ;-) Imorgen er de revet til helvette av :) Bestilte også akkurat smoked sideblinkers og framblinkers :) Blir vell bak etter hvert også, samt AE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...