Anderspr0 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Hei! Har nettopp kjøpt en E46 320ia 99mod. Det er montert øyelokk på denne, og denne bygger så mye opp at panseret har tydeligvis vært i kontakt med dette og skrapet bort lakken. Det er noen små rust-bobler i overgangen panser > lykt. Noen tips til å stoppe spredningen? Fjerne øyelokkene? E46 med øyelokk VS uten, utseendemessing?
Lars89 Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Jeg vil tro det hadde rustet uansett da dette er en sykdom på disse bilene. Eneste måten å virkelig bli kvitt rusta på er å bytte panser. Dette koster ca 2000kr på www.koed.no Øyelokk ser fælt ut i 99% av tilfellene. Ser billig ut. Bare å få rivd de av
Anderspr0 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Jeg vil tro det hadde rustet uansett da dette er en sykdom på disse bilene. Eneste måten å virkelig bli kvitt rusta på er å bytte panser. Dette koster ca 2000kr på http://www.koed.no Øyelokk ser fælt ut i 99% av tilfellene. Ser billig ut. Bare å få rivd de av Så de hadde panser for 2000,- ja ;p Er ikke det litt farlig billig? Da må jeg jo også lakkere hele greia for sikkert 8000, så da blir det 10.000,- Men det sto ikke sedan, men limousine?
kjetilbm Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 "Limousine" er dansk for "sedan" tror jeg. Betyr hvertfall det samme.
Anderspr0 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Øyelokk ser fælt ut i 99% av tilfellene. Ser billig ut. Bare å få rivd de av Kunne ikke vært mer enig, har sett at det er noe som ikke stemmer helt på stilen til bilen! Imorgen er de revet til helvette av Bestilte også akkurat smoked sideblinkers og framblinkers Blir vell bak etter hvert også, samt AE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå