Julian Sommer Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Den på 2200w hadde vært helt perfekt, da har du et ypperlig oppsett hvor du vet du får ut det du kan av elementene dine, både når det gjelder lydtrykk og lydkvalitet i form av kontroll på bassen. Det spørs litt på frontsettet ditt. Helst på det samme som HPF (high pass filter) på frontsettet ditt, men ikke høyere enn 80hz Og pass på å ikke ha på noen bass boost eller lignende. Sub sonic kan du derimot ha på hvis du har muligheten på forsterkeren, evt stille dette på 30hz hvis justerbart. Så skader du ikke elementene med for lave frekvenser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Har du noen anbefalinger til nye høyttalere? Har liggende en Sound Magus på 4x160w som skal drive de, men etter det jeg har hørt leverer den vel rundt 100w per kanal. Er en BMW E39 om jeg ikke har nevnt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Sound Magus er kraftige, de, men leverer elendig lydkvalitet. Dog sikkert bedre enn å drive dem fra spilleren, så det er bra du skal ha forsterker på dem hvertfall Hva slags anlegg har du originalt? Så jeg vet høyttalerstørrelsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå