-Erik- Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Får vel prøve å skru ned i fronten til dette treffet daaaa Det syns jeg du skal. Behøver på ingen måte skru opp etter treffet heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Håper det blir bra vær og bra oppmøte pga hull i veien og jeg var litt uoppmerksom så stiller jeg med 2kant kjørte felger Heldigvis var planen nye hjul neste år men uansett, kommer til å ha med kamera så tar nok endel bilder der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Lurer på om også jeg skal reise på treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Lurer på om også jeg skal reise på treff.. Hmmm, nei hva har du der å gjøre fish Håper som flere andre på bra vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Dette er ikke noe man bør gå glipp av Forøvrig så brukes reglene til GMS sitt anlegg. Det er ikke laget noen egne regler for dette treffet, bortsett fra en ting til glede for oss alle.. KUN BMW! Ps. Jeg har bestilt bra vær! Så ingen grunn til å ikke vaske bilen grundig eller slenge på noen "gode" dekk bak og gi oss litt show!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Fish er selvskreven Kiosk mann, så dette går nok ikke hus forbi, selvom han liker å være "morsom" høhøhø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Vel, skal det bli hamburgere og muffins på treffet så må vel jeg møte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Blir ikke det uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Vi fra Arendal reiser fra harebakken 09:30.. Så om folk fra grimstad/kr.sand etc skal oppover er det bare å hive seg med på samkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Håper været blir bra da Blir det noe kjøring på deg der oppe, Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Vel, skal det bli hamburgere og muffins på treffet så må vel jeg møte opp. Og det må vi jo ha :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Yr.no melder ikke nedbør og sjanser for noen glimt av solen. Dette lover bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Da ligger kamera til lading, tømmer minnekortene i kveld. Så er alt klart for i morgen Gleder meg til å se BMW utstilt og i action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Drøye timen igjen:) Ikke nødvendigvis varmt, men sol og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takk for et supert treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå