leif harald Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Mulig å levere dette på terminalen i drammen? 4100,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Sender helst gjennom jobben til fattern i Oslo, da gjør jeg bare klar buret på en pall på hengeren hjemme så tar han det med og shipper med neste lastebil som kommer. Er ganske opptatt på hverdagene, vet ikke når denne terminalen stenger? Studerer fulltid i tillegg til jobb et par dager i uken og trening hver dag, så tid er mangelvare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Sender helst gjennom jobben til fattern i Oslo, da gjør jeg bare klar buret på en pall på hengeren hjemme så tar han det med og shipper med neste lastebil som kommer. Er ganske opptatt på hverdagene, vet ikke når denne terminalen stenger? Studerer fulltid i tillegg til jobb et par dager i uken og trening hver dag, så tid er mangelvare. Ok, har mange bekjente som er innom terminalen der å henter varer å div. men sjekker du opp frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 4200 kr. henter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Bud notert! Mange interesserte her nå, får en del PM med bud også - disse gjelder ikke før de blir postet i tråden (har sendt PM tilbake til de det gjelder). Leif Harald: Jeg skulle alltids klart å levere det på den terminalen en dag. Men du kunne ikke forventet å få det gjort det på dagen, for å si det sånn. Men innen et par uker skulle jeg vel fått tid en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Bud notert! Mange interesserte her nå, får en del PM med bud også - disse gjelder ikke før de blir postet i tråden (har sendt PM tilbake til de det gjelder).Leif Harald: Jeg skulle alltids klart å levere det på den terminalen en dag. Men du kunne ikke forventet å få det gjort det på dagen, for å si det sånn. Men innen et par uker skulle jeg vel fått tid en dag! Har ikke noe hast for meg, kan bli etter nyttår også liksom. Når går budrunden ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Godt spørsmål. Forrige gang jeg satt et fast klokkeslett en dato så var det en sleip jævel som satt opp et slags program på pcen som sendte meg PM kl 23.59.59 hvor det sto at han bydde 100 kr over høyeste bud. Det ble et helvettes bråk og leven med han andre budgiveren som var veldig interessert og var villig til å betale ganske bra for å vinne. Ikke at det nødvendigvis skjer igjen, men sånn i tilfelle så sier jeg denne gangen at bud som kommer inn rett før tiden er ute, vil forlenge tiden med 10min. Setter fristen til onsdag kveld kl 21. Bud må skrives i tråden, ikke PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Byr 5000,- Henter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 26 min igjen nå, siste sjanse. Minner om at bud 10min før fristen eller mindre gjør at fristen blir utsatt 10min fra det tidspunktet Sånn i tillfelle noen her sitter å venter til klokka er 20.59 med å by og tror de er safe da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå