GoldBeamer Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Hei, Jeg får en rar klunkelyd når jeg kjører over fartsdumper eller groper i veien. Når jeg kjører alene får jeg aldri lyden. Men så fort fler personer sitter på (vektøkning på bilen) så kommer lyden nesten hver gang. Når lyden slår inn, så hører man at det klunker fler ganger etter hverandre. Jo værre bilen "hopper/dumper" så klunker det fler ganger. Det er hverken bærearmer eller fjærer som forårsaker denne lyden. Noen som muligens vet hva det er? På forhånd, takk!
Gorg Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Kan være noe stag foran. Har hatt noe lyder selv når jeg kjørte på dumper og humper men ikke slik at det klunker flere ganger etter hverandre.
GoldBeamer Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Stagene foran er også nylig byttet, lyden kommer bak og under bilen.
mspec Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 er fjærene riktig montert?at de ikke ligger skjevt i fjærskåla..
FredrikWake Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Hvis bilen er lav og senket er det en sjangs for at svingarmen slår borti selve karrosseriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå