Ta2 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Godt du har rette innstilling. Det er i bunn og grunn KUN du som skal like bilen din, om andre liker den er jo bare en bonus. Å modifisere en bil etter andres ønsker blir å skyte seg selv i foten synes nå jeg Hehe. Takk for det. Har ingen problemer med andres meninger, så lenge det kommer frem på en skikkelig måte. Drittslenging kan jeg spare meg for. Har ikke noe å utsette på det som ble kommentert her. Jeg er nok litt "outsider" i vennegjengen også. Så jeg er vant til å høre meninger som er litt annerledes enn mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Hehe, da er det jo hvertfall ikke noe problem. Uenighet er helt ok, så lenge ting blir fremlagt på en ordentlig måte, som du selv sier. Hadde vært en kjedelig bilpark om alle var enige om hva som var kult, takk og pris for at det ikke er slik (Ser du er fra Rælingen, så da er det nok ikke umulig at jeg får øye på denne bilen en gang i fremtiden, da jeg stadig vekk befinner meg i og rundt Lillestrøm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå