Fire^^ Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Hei! spilleren min har slått seg vrang Ingen knapper funker, kun volumet jeg kan justere. jeg kan ikke skrue spilleren av og på, den går kun på tenningen. Hvis jeg skruer den på uten nøkkelen i kommer kun klokken opp, så da skal jo egentlig av/på knappen funke vist klokken kommer opp Er en sådan spiller som dette
kabeldeigen Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Hei, prøv å koble ifra MID og cd spilleren
kabeldeigen Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 mid? skal prøvest imorgen MID= displayet under cd spilleren
Fire^^ Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 da har jeg skiftet alle sikringene som har med radio og gjør, koblet fra spilleren å displayet, skiftet sikringen bakpå spilleren. Er fortsatt helt likt, kun volum opp å ned å klokke knappen som fungerer, men når jeg stiller klokken så virker alle knappene siden da avbryter den.. Er spilleren rett og slett kaputt?
kabeldeigen Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Hei, har en delespiller til deg.. Den jeg har er det pixelfeil, men kan sikkert bruke noen av delene..
Fire^^ Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 Takk for tilbudet, men blir vell til at jeg kjøper meg ny dynavin som er tingen da?
kabeldeigen Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Jepp, funker med dynavin,,,,men du kan sende meg MID, så kan jeg prøve å fikse for deg...Bytte litt deler, så ser vi...
Fire^^ Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 Jepp, funker med dynavin,,,,men du kan sende meg MID, så kan jeg prøve å fikse for deg...Bytte litt deler, så ser vi... Takk for tilbudet jeg vill egentlig ha dynavin spiller en gang uansett så jeg får se, men jeg skal ha deg i bakhodet
rekorden Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Satser en knapp på at det er brudd i en eller flere ledere/loddepunkt mellom kort i bunn av spiller og frontkortet. Dette er uten at jeg kjenner til hvordan denne spilleren er oppbygd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå