Knuiser87 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Har i det siste forsøkt å forstå mer hva som befinner seg under panseret, men nå ble jeg veldig usikker igjen. Jeg har forsøkt å fikse ASC'en på bilen, men oppdaget nå enda en ting som var galt her (forrige feil var at 1 av 3 ledninger var kuttet inn til ASC). Fant nemlig en wire like under som var røket tvers av? Bilde (merket med blå piler): Om man drar i wiren, regulerer den et eller annet som minner om det man roterer for å ruse motoren (gi gass) om man gjør dette direkte i motoren). Denne har derimot ingen innvirkning på bilen om jeg roterer på den, og lurer derfor på hva det er? Vil anta det har noe med ASC å gjøre, i og med at den står på samme enheten som den ledningen jeg reparerte? Annet spm, er denne motoren orginal i dette området? Mener forrige eier hadde gjort noe med motoren for å øke ytelsen... Svar mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuiser87 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Er forresten en 328i om det har noen betydning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Det er vaieren til ASC systemet ditt. Vaieren rugulerer et spjeld for å kutte lufttilførsel til motor når du har slipp på et hjul. Skift vaieren, fås løst, så er nok problemet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuiser87 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Takker Thunegutt, da var det mysteriet oppklart. Vet du hvor denne wiren er festet i motoren? Den forsvinner liksom ned ved siden av sikringsboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå