mxsondre Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Selger to stoler fra e30 m3 da det er umulig og få tak på e30 m3 baksete. Disse stolene er oppusset med produkter fra swixwax, meget bra ble det! Lås til belte medfølger. Kunne tenkt meg 5500 kr for disse, men sleng inn et bud så ser vi ann Beste er vell at disse blir henta, men kan være behjelpelig med å frakte de. Produktene som jeg har brukt følger også med stolene. da har man alt av midler for å holde de fine Mvh Sondre
bendikb1608 Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Interessert. Ønsker også flere bilder..
mxsondre Posted September 11, 2012 Author Posted September 11, 2012 Skal jeg ordne vettu! Skal i verksted nu så knipser noen fler bilder og legger ut her
bendikb1608 Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 Hvordan er de mekanisk? Slakke, skeiv etc? Hvor bor du? Skal kjøre fra oslo til åndalsnes på fredag, så tenkte å se på de da, hvis du bor i det området..
mxsondre Posted September 12, 2012 Author Posted September 12, 2012 Jeg reiser til oslo på fredag, så kan møtes da evt. Det er dem ikke, eneste når jeg tenker meg om er fjøra på ryggen som er litt slakk. ikke noe mer. Bor i elverum. Send meg pm eller sms på 46425264 så tar vi det derfra
bendikb1608 Posted September 14, 2012 Posted September 14, 2012 Hvordan ble d, tok du med stolene? Er du i Oslo nå?
325ti Posted September 14, 2012 Posted September 14, 2012 Hva gikk de for? har et likedan sett jeg som jeg vurderer og selge.
Disaster Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 Han fikk 0 kr for disse, da han aldri dukket opp. :-/
Disaster Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 Du skulle jo møte meg i Telemark på lørdag?!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now