DTalstad98 Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 (endret) Artig prosjekt med spesielt motorvalg kommer nok til å fungere utmerket i en e21 På tide med en oppdatering også, vel? Endret Mai 3, 2015 av DTalstad_98
Freddygp Skrevet August 29, 2023 Forfatter Skrevet August 29, 2023 (endret) Prosjektet som aldri blir ferdig. 318Is motor ble skrotet, M50B25 skal inn nå. Bilen ble blå til slutt. Men dette tar tid😇 Endret August 29, 2023 av Freddygp skoglund, sveigis, KKME30 og 6 andre reagerte på dette 7 2
Pal Ostgard Skrevet August 30, 2023 Skrevet August 30, 2023 Blir knall bra dette🤠,at ting tar tid vet jeg alt om,er på tolvte året selv nå😛 Hva slags dim og ET ble det på dekk og felg? Skal handle hjul selv nå men er veldig usikker på hva jeg skal gå for🤔
Freddygp Skrevet August 30, 2023 Forfatter Skrevet August 30, 2023 4 timer siden, Pal Ostgard skrev: Blir knall bra dette🤠,at ting tar tid vet jeg alt om,er på tolvte året selv nå😛 Hva slags dim og ET ble det på dekk og felg? Skal handle hjul selv nå men er veldig usikker på hva jeg skal gå for🤔 7,5 og 9x16. Tror det var et 25 og et 20 men må bruke spacere for klaring til bærebru bak og foran tar de i endeleddet. Det er så mange år siden jeg kjøpte dem at jeg husker ikke nå nøyaktig et. Er vel på 12 år jeg også! Fruen begynner å bli lei av at den tar garasjeplass😆
Pal Ostgard Skrevet August 30, 2023 Skrevet August 30, 2023 19 minutter siden, Freddygp skrev: 7,5 og 9x16. Tror det var et 25 og et 20 men må bruke spacere for klaring til bærebru bak og foran tar de i endeleddet. Det er så mange år siden jeg kjøpte dem at jeg husker ikke nå nøyaktig et. Er vel på 12 år jeg også! Fruen begynner å bli lei av at den tar garasjeplass😆 He he😂 Japan racing felger?
Freddygp Skrevet August 31, 2023 Forfatter Skrevet August 31, 2023 Nei, ikke japan racing. Det er kopi felger men husker heller ikke hvor jeg kjøpte dem🤷♂️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå