torbfer Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Hei da sjekker eg interessen for min bmw 320 D med 68.000km på telleren. Bilen selges fordi eg skal gå til innkjøp av Bmw M3 e46 eller Audi Rs2. Bilen er håndvasket 2 ganger i uken og stått inne i garasje hver natt. Bilen er godt holdt ingen parkeringsbulker eller riper i lakken. Har det meste av utstyr: Nav , Sportstoler i skinn , Automatisk Klima, Man gir osv. Bilen har følgt alle servicer hos Bmw sist tatt på 65.000km Bilen er blitt påkostet en del etter at eg kjøpte den: Fabrikk sotet vinduer helt frem, Ac Schnitzer baklukehekk, orginal Ac Schnitzer felger som er 3 mnd gammle ny pris ( 47.000kr) , Blackline lykter ikkje montert på bildene nye bremseskiver bak og etterfyllt AC. Bilen selges for 224900,- Ferdig registrert. Har orginale felger sommer og vinter felger med gode dekk, som følger med. Kan byttes i Audi Rs2 , S4 ,M3 ,M5 Med mellomlegg fra min side. Kan og ta Caddy og Berlingo til delbetaling av min Bmw:) For meir info ta kontakt på PM eller 90796500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Her va kje møkje liv mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Jo tar heilt av, inboksen e full:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37373070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ny pris 224900,- Ferdig registrert Med Ac Schnitzer felgene Bilen blir polert og renset innvendig før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå