Vetle Skoftedalen Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Selger mine stålfelger nå, siden resten av prosjektet har gått i stå. Bak : 245/40-17 på 11" bred stålfelg. Foran : 195/40-17 på 8" bred stålfelg. Litt uvisst hva innpresset er, da disse er laget for å passe best mulig på en bmw e34. Felgen er opprinnelig fra en nyere type Transporter. Selges h.b.o 8000,- eller bud! Ønsker bud/spørsmål på tlf/sms 45292884 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 disse var kule:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Er dette noe som er garasje sveiset? eller har du levert dem inn til firma som kan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Jeg har laget de selv på jobb, et platearbeiderverksted i skien. Så det er gjort ordentlig. De har også vært mellom balansering etter dekkmontering, ikke kast. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Jeg har laget de selv på jobb, et platearbeiderverksted i skien. Så det er gjort ordentlig. De har også vært mellom balansering etter dekkmontering, ikke kast. Kom med bud! Kom med en start pris du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Vanskelig å si, med tanke på all arbeide det er, og hvor dyre 17" stålfelger er å kjøpe, pluss dekk og greier til dette, så ønsker jeg jo 8k, men setter jo pris på bud, så vet jeg litt hvordan interessen er. Helst seriøse bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Så du har ikke tatt røntgen eller sprekkontrol!? Og du tør å kjøre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Selvfølgelig tør jeg det, jeg har tigsveiset de fra den ene siden, og sveiset de med mig fra andre siden. Sannsynligvis sitter disse bedre enn originale stålfelger, som såvidt er sveiset på.. Gamle stålfelger var til og med klinka, så finnes ikke nervøs for at disse skal gå i stykker noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Selvfølgelig tør jeg det, jeg har tigsveiset de fra den ene siden, og sveiset de med mig fra andre siden. Sannsynligvis sitter disse bedre enn originale stålfelger, som såvidt er sveiset på.. Gamle stålfelger var til og med klinka, så finnes ikke nervøs for at disse skal gå i stykker noen gang. men siden dem er hjemme sveiset, av deg selv, så ble jeg for skeptisk feite felger, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 men siden dem er hjemme sveiset, av deg selv, så ble jeg for skeptisk feite felger, lykke til Han sier jo han er utdannet platearbeider og har sveiset de på jobb ? Det er jo det samme som å levere de inn til "firma som kan det". Har selv sett både felgene og sveisene og dette er ordentlig gjort. Så du har ikke tatt røntgen eller sprekkontrol!? Og du tør å kjøre med dette? Hvor mange steder tror du de faktisk praktiserer røntgen og sprekkkontroll av sveiser generelt når sveisejobbene utføres av fagfolk ? stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 hadde vært kult på e46 stv min.. Hva skal du ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 hadde vært kult på e46 stv min.. Hva skal du ha for dem? De vil ikke passe på e46, hvis ikke du bredder buen din 4 tommer eller noe da.. ;p dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Så tøft, lykke til med salg. Hadde handla om jeg hadde bil de passa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Dette var gromme felger gitt:) Ville ikke bekymret meg for å kjøre med dem selv om de er "Hjemmelaget" er han sveisekyndig så er det ingen fare.. En billig alufelg vil tåle MYE MINDRE en disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå