cnyquist Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Har en e46 03 mod med eldre buisness spiller med navi skjerm m kasettspiller bak. Vil prøve å installere Aux kabel bak, men får ikke løs makkverket fra dashbordet. Løsner pyntelistene og skruene bak, og får løs spilleren på hø side. Men det er akkurat som om noe butter imot på venstre side. Noen som har en ide hva problemet er?
D.Toft Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/36/32
cnyquist Posted September 14, 2012 Author Posted September 14, 2012 Min spiller er nyere enn denne, skjerm i midten og knapper på begge sider
D.Toft Posted September 14, 2012 Posted September 14, 2012 http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/20/13 slik?
cnyquist Posted September 16, 2012 Author Posted September 16, 2012 jepp da var det bare å få tak i det spesialverktøyet for å løsne låsmekanismen...
D.Toft Posted September 16, 2012 Posted September 16, 2012 stikk innom bmw og spørre om å få låne, eller lage slikt selv http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/58/45
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now