andreaskarm Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Er dette bare tut og kjør? Eneste jeg trenger er skive, klosser, kalipper, brakett? Så skal det passe med festene på min bil?
andreaskarm Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Ser ut som jeg ikke trenger å bytte kalipper for å bygge om til 300x22mm skiver fremme vertfall?
andreaskarm Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Etter nærmere kikk, ser det ut som jeg kun trenger ny brakett og skiver? Klosser og kalipper skal vist passe med 328 også?
lierbimmer Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 330 bremser er vel 325x25 foran og 320x22 bak har bestillt deler for å gjøre dette på min nå jeg har bestillt 4 stk kalippere klosser foran og bak ankerplate bak + skruer 4Xskiver nye låseskruer til skiver bremsebånd og monteringskit skal montere dette når delene kommer fra det store utland om 1 uke eller 2. send meg en pm så skal jeg fortelle hvordan dette gikk:) satt også å så litt på m3 bremser som er veldig rimelig fra ebay. nesten synd jeg bestillte 330 bremsene før jeg så dette.
andreaskarm Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 hmmm... Må nesten kikke på det da.. Men bak må du jo ha nye bremse bond ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå