Gå til innhold

88' BMW 525i Manuell Vurderes solgt


HakonSoderholm
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 525i (M20b25) 255 000 km. Jeg er tredje eier på bilen, de to før meg var av typen eldre karer.

Grei i lakk, er lakk fra 1988 så noen skjønnhetsfeil er det. En ripe ved høyre hjulbue bak, og såvidt noen skrammer på framskjermen. Av elektriske feil så virker ikke høyre kjørelys. Interiøret er pent bortsett fra førerstol som er slitt, og noen skrammer på fører dør, hvordan forje eier fikk til det er for meg ett mysterium. Motoren er sliten, å går ikke like bra som den gjorde, aner ikke hva dette kan være. Lite sannsynlig at det er toppen da forje eier satte den på verksted og fikk ny topp rett før salg. Lite rust, litt nederst på dørene forran på innsiden. Men gir og drivverk er bra. Kommer ikke på noen flere feil i farten. Men er ikke mye jobb før du har en strøken bil. Fikse/bytte motor så har du kommet langt, men er ikke noe jeg har erfaring til å begynne på, derfor blir den vurdert solgt.

Den skal til eu nå i september, tror det eneste som må fikses for å få den gjennom er lyset.

18'toms felger på sommerdekka. Gjort litt med sterio så den spiller veldig bra, bluetooth spiller.

Pris: Kunne tenkt meg 15 for bilen, 5 for sommerdekka, og 2 for anlegget, og alt i sammen for 20. Men kom med seriøse bud for all del.

zf8ub3gvr5ecvwa97bjj.jpg

au6t7rwfs1als22zahl2.jpg

ftm0sp539xmu3vevh6m4.jpg

hxyaa3eb12yf8djo88lo.jpg

mhatldxveij1wnskd2h1.jpg

uz761p9abhqqzmnhdcqg.jpg

wadnwn8sal5c6gfp7dyn.jpg

nctqy727qmuea7rltouh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som har skjedd over tid, gikk på 5 sylindere innimellom før, og nå gjør den det hele tiden. Pluss at motoren lekker litt vann. Ikke toppen, det er bare no små sprekker i slanger. Også er det blårøyk da den er kald og du gir på litt.

Kan sikkert ordne no bilder i kveld, men orke ikke vaske! Lite rust, kan ta bilde av det som er. Innsiden av dører bare. Har ikke sjekket så mye under, men går fint å jekke den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...