Fredrik T Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 (endret) Heisann Endelig fått tak i "drømmebilen". Handla meg nettop en E30 325I som er orginalt M-tech2 som jeg bruker tiden min om dagene på. Bilen er en 89 modell som først ble registrert i 08 i Norge. Da forrige eier kjøpte bilen var den tilsynelatende strøken men under Mtech plasten viste det seg og være litt rust som det blir etter så mange år. Noen av oppgraderingene som er gjort på den før jeg handla er: Nytt FK Automotive Coilovers Nye "BBS" felger Alu stabstag i dempertårn framme og bak Greenstuff klosser og slissa skiver foran Bilen har også fått sveist det som var av rust, og påsatt nye skjermer og en bedre brukt bakluke. Videre i første omgang har jeg planer om og hellakkere den i bilens orginalfarge, kjøpe sperr og få på noen breiere felger bak slik at jeg får litt mere kant. Bilder av bilen fra tidligere eier før han begynte på den: Og de nyeste bildene jeg har tatt av den. Har enda ikke fått gjort noe med bilen annet en og shimse opp mellom fjæra og topplageret da dette stod på gummien rundt og ikke lageret -Fredrik Endret Januar 31, 2016 av Fredrik T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Gratulere med fin bil! , morro blir å følge med her hvertfall! , fyr på med masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 flott bil, skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xandre Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Min gamle bil det,de første bildene er fra garasjen min Du fekk den altfor billig jeg ville kjøpe den tilbake!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Gratulere med fin bil! , morro blir å følge med her hvertfall! , fyr på med masse bilder Takk for det ! Godt og høre, skal prøve så godt jeg kan og være aktiv med kamera flott bil, skal følge med her Takk for det, det er bra Min gamle bil det,de første bildene er fra garasjen min Du fekk den altfor billig jeg ville kjøpe den tilbake!hehe Å? Stilig ! Du som henta den inn til norge da? Hehe, ja kan ikke si prisen var så vond... Har du mye bilder av den fra tiden du hadde den eller? -Ellers så har jeg tutla litt på idag, håndbrekket var litt dårlig så jeg tenkte jeg skulle stramme dette. Strammet til jeg ble grønn på wieren inne i bilen på venstre sida da den alldri klarte og låse der. Tenkte at jeg måtte til og stille bak mellom klossene så jeg løste av calipteren og bremseskiva og slik så det ut der Klossene ser helt nye ut, men det hjelper ikke uten strammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Gratulerer! Ser fin og bra ut, pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Har ikke så mye bilder nei,de fleste hadde han i salgsannonsen igjen. Kan skrive litt info senere om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Ser ut som en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Knallfin E30! Digger fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 peent.. drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Gratulerer! Ser fin og bra ut, pøs på med bilder Takk for det, skal prøve og ta en del bilder underveis som er litt mer spenndendes en bremseoverhaling som er det siste som er gjort Har ikke så mye bilder nei,de fleste hadde han i salgsannonsen igjen.Kan skrive litt info senere om den. Aah, okei. Ja de hadde vært greit ! Fint bilder der iallefall ! Ser ut som en pen bil! Takk for det Knallfin E30! Digger fargen Takktakk, ja den vil bli opplakkert i orginalfargen igjen også peent.. drømmen Takker Har tatt noen raske bilder av den idag etter at jeg fikk ny strammer mellom klossene til håndbrekket, og justert det Hvis noen har et sete som er likt det jeg har er jeg interessert ! Sitteplate eller rygg må være tilnermet strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Fyfaen Rå med BBS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Fyfaen Rå med BBS! Ja syns den kledde det Var ellers på banekjøring på lørdag. Fikk den litt ut men må gå til innkjøp av sperr umiddelbart! Hehe. Her er et par bilder Ellers har jeg begynt og demontere den slik at jeg kan gjøre den klar for lakk, kan knipse noen bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Endelig Fredrik med Bimmer! Blir nok en strøken lekker bisk dette etterhvert når du få lakkert alt. Men breier felger bak, hva er det du tenker på da? Nytt sett med felger? Isåfall har du jo disse, ESM 002R som er i sølv, gull, hvit og grått senter. Disse får du i 8.5"/10" og her er en liten smakebit hvordan det ser ut: http://esmwheels.com/access/17-c-21_34_63.html [ Bilde ] Hva med Mtech2 spoiler, skal du montere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå