Fredrik T Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Endelig Fredrik med Bimmer! Blir nok en strøken lekker bisk dette etterhvert når du få lakkert alt. Men breier felger bak, hva er det du tenker på da? Nytt sett med felger? Isåfall har du jo disse, ESM 002R som er i sølv, gull, hvit og grått senter. Disse får du i 8.5"/10" og her er en liten smakebit hvordan det ser ut: http://esmwheels.com/access/17-c-21_34_63.html [ Bilde ] Hva med Mtech2 spoiler, skal du montere det? Ja måtte jo ha skikkelig tysker med rwd Ja får satse på det ! Skal ha med meg to kollegaer til og pusse også så det forhåpentligvis blir litt fortgang på forarbeidet Felgene jeg har nå er jo helt nye, det er GS sine kopi felger, så jeg tenkte egentlig og bare kjøpe to nye på GS som er 9x17 Men de så greie ut de hjulene der også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Er ikkje det orginalt med sperr på M-tech ll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Pen bil! E30 M-tech er ikke feil, blir bra med lakk tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Er ikkje det orginalt med sperr på M-tech ll? Ser ikke ut for det. Dette er jo en orginal M-Tech II men den spinner da kun på det ene Men det er kansje noen som vet helt sikkert? Pen bil! E30 M-tech er ikke feil, blir bra med lakk tenker jeg Takktakk Nei synes de ser veldig bra ut ! Ja har fått demontert litt til nå, så regner med jeg får den bort på jobb en av de nermeste dagene slik at vi får begynt på den for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Satser på noen leser selv om det ikke er så mange kommentarer, så her er litt ifra dagens økt Fikk bilen bort på jobb nå, så jeg dro frem denne idag og fikk sandlåst bort det meste av rust. Godt og få vekk alt rustet på frontpanelet så det ikke ruster bort om noen år Så et strøk me Glasurit's rød primer Måtte sprette falsen i passaskjerdøra da denne var rustsprengt, så nå er alt blåst bort i den også. Og etter noen timer flykta begge skjermene fra koed greit ilag med dører og panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Ser meget bra ut!!)), når ca kommer lakken på da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Godt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Sjå der du, va du jo inne på bimmers du o! Blir bra detta fredrik, kjøra på me Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 har du flere bilder fra årabråt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Ser meget bra ut!!)), når ca kommer lakken på da?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Takktakk ! Usikker , men overlater resten av pussearbeidet til en på jobb så innen en uke og to regner jeg med karosseriet er lakkert iallefall Godt arbeid Takktakk Sjå der du, va du jo inne på bimmers du o!Blir bra detta fredrik, kjøra på me Bilder! Jada, må jo det ! Takktakk, ska prøva på å bli flinkare å knipsa ein del har du flere bilder fra årabråt? Dårligt me det Ellers satt jeg på panser og skjermer igjen idag provisorisk slik at det ikke flyter med deler av den rundt på jobb. Så fikk jeg banka ut noen bulker og begynt å sparkle opp litt små ujevnheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Står på du, i motsetning te andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Står på du, i motsetning te andre! Mja det er noe som kommer over meg i perioder ! Men idag har jeg ikke fått gjort så mye med bilen selv, men en kollega har begynt på bilen nå Ble så lei og utslitt da jeg tok Kadetten, så jeg synes heller det er verdt og spenne noen kroner på og få den pusset ferdig i plassen for og gå drittlei selv Ellers så er det veldig slarkete giroverføring på bilen. Så jeg vurderer og kjøpe inn shortshift. Er det noen som har noe og anbefale der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Kjøp z3m org girstang, di er ikke så dyre. Så er det std bmw del og ikkje slik jalla opplegg som mange selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Ossen funker egentlig shortshift?, ser att stykke fra kula å ned til feste i stanget er lengere og kortere men ossen betydning har det?, sorry for sikkert tidenes dummeste spm men lurer på det:-p. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå