Jørgen Lie Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Bare å være nøye med slipingen nå så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Godt jobba! Takker ! Bare å være nøye med slipingen nå så blir det bra! Såklart! Bilen skal kun klosses når jeg har latt fylleren synke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Et kjappt bilde fra mobilen Gjorde bilen nesten helt klar til lakk igår og fikk fri de to første timene på jobb idag så jeg fikk sprøytet den fra morgen av. Har fått lakkert i motorrom og inni dører + skjermer idag slik at dører,skjermer og bakluke kan lakkes på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Da er hele bilen lakkert Lakkerte den igår, mellomslipte den og la klarlakk på en gang til idag Skal sette meg ned senere eller i morgen og laste opp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Liker det! Gledes til bilder! Denne mellomslipingen, det vil altså si at du slipte selve lakken før du la klarlakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Nei, man legger på klarlakk på vanlig måte, sliper den og legger på mer klarlakk for ekstra dybde. Metallic o.l. skal man helst ikke slipe direkte på uten å legge ny farge over, hvis ikke "ødelegger" man fargen. Grunnen til at man mellomsliper klarlakken er for å glatte ut evt. appelsinhud og gi bedre feste for de ekstra strøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Tenkte meg egentlig det ja, men var nødt til å spørre. Takk for svar! Men nå synes jeg Fredrik må få ut noen bilder av bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Godt du fikk et bra svar Er første gang jeg gjorde dette selv så jeg var litt skeptisk, men de så ut for at det gikk greit! Går som oppretter lærling så det er lite lakk med meg i hverdagen. Ellers, en her er en haug med bilder fra hva som har skjedd siden sist oppdatering ! Noen med kamera og noen dårligere med mobil da jeg glemmer kameraet til tider.. Først og fremst slet jeg veldig med og dra ut kontaktene i døren, her har noen vært fremme med fugemassen Så ble den jo lakkert i dører, bagasjerom og delvis i motorrom Bilen under sliping Klar for maskering Ferdig dekka Og så lakkert for første gang Så ut med den Ferdig mellomslipt Og så lakkert igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ser veldig bra ut fredrik! du imponerer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Godt å se gamlebilen min bli så bra igjen,bra jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Godt å se gamlebilen min bli så bra igjen,bra jobbet Må ein åkrabu te for å få ann bra igjen vettu, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Rått! Første gang du lakkerer? Isåfall BURDE du være fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ser veldig bra ut fredrik! du imponerer ! Takk for det Thomas ! Godt å se gamlebilen min bli så bra igjen,bra jobbet Kjekkt og høre, takk for det Rått! Første gang du lakkerer?Isåfall BURDE du være fornøyd! Takker ! Mja har lakkert Kadetten jeg har og litt smådeler til tider, men det blir ikke så ofte. Kan vel si meg fornøyd med bilen tross alt at jeg har lakkert den selv, men det er jo alltids noe og sette fingeren på om en vil Har begynt og montere i det små idag, men kameraet husker jeg ikke hvor jeg har lagt fra meg så det blir ikke noe oppdatering i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå